Måndag

16 november 2009 Martina

tjolahopp. dagen idag har varit underbar, sjukt underbar! jag har lätt världens bästa APU-plats!
Iallfall tänkte jag skriva här för att rensa tankarna och funderingarna lite. Just precis nu har jag hittat de punkter som nog kommer kännas ett tag framöver. Livet är inte alltid lätt, men mitt liv och mina val just i denna period är fan skit svåra! jag står inför viktiga val varje dag! Just nu tänker jag på ska jag våga eller inte. Ska jag våga ta ett steg till, riskera att mista mkt men kanske vara lycklig? eller ska jag stå kvar, veta att jag kommer att finna mig i detta och riskera att mista något som kunde bli något stort. ja det är frågan. jag vettifan hur jag ska göra faktiskt.
Just nu är jag skit trött, funderar på om man ska våga fråga en person någonting som kanske inte angår mig och som kanske dessutom har ett svar som gör mig illa. VA FAN! Kan jag inte bara lägga allt jobbigt bakom mig. jag vill det men orkar inte. vill bara leva och njuta av vänskapen. men tanken på att se er två.. det gör sjukt ont!

men jaja nu ska jag sluta böla.  får se vad som händer. det jag vet, är att jag tänker vara mig själv i alla fall.  puss och sex, choklad kex.

Entry Filed under: Uncategorized

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

tidigare inlägg

Mest lästa inlägg

Mest klickade

kalender

november 2009
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30