Tisdag.

17 november 2009 Martina

Jag börjar känna mig sjuk. Har så fruktansvärt ont i halsen och så fryser jag också.  förövrigt har min dag varit toppen, så skönt att bara vara sig själv på dagiset. Man kommer dit. blir välkommnad på ett underbart sätt genom att typ 10 ungar springer emot en och slänger sig runt en. helt underbart! sen bara är man sig själv och barnen bara älskar mig precis vad jag än gör! jag står fortfarande inför en massa val hela tiden. Dagarna består endast av en massa val tycker jag. jag hade velat vara stark, stark som fan! bara kunna skita i saker som gjorde mig illa och sånt. varför är jag inte så stark? många säger att jag är för snäll. men jag tycker själv att jag är rätt hård.
men jag stävar just nu mot att hitta mig själv, och då är det viktigt för mig att inte ha personer som klandrar mig och trycker ner mig med en massa lögner hela tiden. Men visst, jag kan inget annat än att erkänna att jag faktiskt är en känslig person men är det verkligen rätt att inte respektera det då? varför lägger jag ens energi på att prata om detta? det borde vara en självklarhet att jag skulle skitit i detta för länge sen! nej gud vad deprimerad jag är. jag som själv ställer upp mycket för mina vänner. nu klandrar jag absolut inte alla mina vänner. för mina riktiga vänner är verkligen dem finaste som finns. Men en person, faktiskt en med en ”peter niklas”, ger mig en massa förhoppningar om otroligvänskap och sen skiter han totalt i hur ledsen jag än är eller hur ledsen jag än blir..

jaja nog för mig. nu är jag förbannad!
pusshej

Entry Filed under: Uncategorized

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

tidigare inlägg

Mest lästa inlägg

Mest klickade

kalender

november 2009
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30