dessa söndagar.

22 november 2009 Martina

chacha bloggen!
imorse(oj jag glömde stor bokstav) vaknade jag utav att Cornelia ringde hem och väckte hela familjen, klockan va typ 10! helt gal1 c00wlt!
Nu sitter jag i sängen, nyss käkat en god frullebulle och planerat dagen med mina föräldrar. Egentligen så skulle jag gå på bio med Evelina och Henny men eftersom det är dom vuxna som bestämmer så blir det att åka med familjen och köpa vinterstövlar vilket betyder att jag kanske inte hinner kolla på bio:(
nu tänkte jag berätta lite om min, faktiskt, helt underbara helg!
I fredags så börajde dagen på min APU plats, efter det bar det av hem och packa så satan för att sen stressa iväg till simskolan. Den gick bra, jag och Nicole har alltid kul haha. Efter simskolan gick jag ut och hämtade henny och sen fixade vi oss rätt så snabbt, för att vi skulle hinna med tåget till Helsingborg som gick 19:45. I helsingborg mötte Josefine och Malin oss och sen käkade vi donken och senare direkt till FEEEEEST! Efter festen åkte vi buss hem, den bussresan vill jag inte ens prata om, men för er som undrar kan jag säga, kräk! och alla som känner mig vet hur mkt jag hatar kräk! iallfall kom vi till ängelholm, frihet! Sen gick jag och Josefine till henne  och sov där, tack för den kvällen, underbar<3
I Lördags, eller ja igår så började dagen med stress för pappaskulle hämta mig, sen bar det av hem, städade rummet och sen vidare till förslöv och frida där det blev en härlig tjej kväll med dunder mycket skratt. haha fy fan vad kul jag hade! Tack så jävla mycket Frida, Evelina och Anna ❤
Idag, ja det har jag ju redan berättat om.

alltså nu orkar inte jag skriva mer. vi hörs senare eller ngt för nu ska jag tvätta katten och måla på väggarna OCH klippa mitt eget hår

Entry Filed under: Uncategorized

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

tidigare inlägg

Mest lästa inlägg

Mest klickade

kalender

november 2009
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30