OMG!

14 december 2009 Martina

senaste inlägg: 22 November. 22 NOVEMBER!!! FATTAR FOLKET HUR LÄNGE NI VARIT UTAN MIG!?
Men ni behöver inte böla för det för nu har jag extra  mycket att berätta He-He ! Jag har varit ute på APU, gjorde min praktik på ett dagis i 4 veckor och hos min pappa i 1 vecka. Underbart. saknar allt redan!
Jag har även, i fredags faktiskt, gjort halkan. HAHA. lol, de va inte kul! eller jo det va det. jag snurrade som en ballettdansare. om det nu finns något som heter det!

Jag har insett saker jag aldrig trott jag skulle inse. UNDERBART!  Folk som kallar en dumam saker och ber en dra åt helvete kan själva dra åt helvete och därför kan den personen, om den läser detta, ta åt sig. för i en mycket lång tid har du gjort mig väldigt illa så det så. PEACE OUT!
Idag va min underbara klass på spa. sexigt som fan! badade i havet, 3 grader kallt. maha det trodde ingen om mig!

jaja vill ni något kan ni mitt nr.

Nu ska jag leta spöken under sängen. pusss

Entry Filed under: Uncategorized

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

tidigare inlägg

Mest lästa inlägg

Mest klickade

kalender

december 2009
M T O T F L S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031