Arkiv för februari 10th, 2010




tro det eller ej men jag är tillbaka

Ja så är det faktsikt. nu är jag tillbaka med nya höndelser, ny energi och ny lycka. även nya erfarenheter och till och med ny dator (: en blogg dator, coolt va? haha
Jag har tänk på en sak, livet erbjuder massa grejer, hela tiden. varför tar man inte chanserna? just nu har jag precis hittat tillbaka till mig själv vilket jag är himla glad för. sen finns de ju alltid folk som ska irritera och trycka ner än hela tiden. blir så trött på sånna personer. i alla fall så har det som sagt hänt mycket i mitt liv, jag börjar närma mig 18 och de e massor med plugg angående körkortet och sånt. jag jobbar oftare och mer. inte bara med barn mellan 3 och 6 år utan även med vuxna som lider utav ngt mindre eller större handikapp samt med familjesimgrupper där jag har barn som är allt från1 till3 år. skolan går mycket bättre nu och jag ser mig själv som en mycket gladare och positivare person nu. 5 månder har gått sen det jobbigaste i mitt liv, än så länge, hände. tider går snabbt. jag är glad över mitt val, men samtidigt saknar man någon som är hos en när man är ensam och ledsen. man saknar helt enkelt närheten av en person man tycker om. de e inte samma sak med ngn annan, det kommer de nog aldrig att bli. eller iallafall inte på ett bra tag. men jag lider inte av de. jag är mig själv nu och även om vissa inte tror det så är jag faktiskt väldigt glad. mitt liv helt enkelt.

Nu ska jag hämta ännu en panodil och sen krypa ner i soffan igen. skriver sen ikväll igen. pusssssss

Add a comment 10 februari 2010

tidigare inlägg

Mest lästa inlägg

Mest klickade

kalender

februari 2010
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728